Zmiany w Business Press

Wydawnictwo Business Press powiększa dział reklamy

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Rozwój tytułów korporacyjnych Wydawnictwa Business Press spowodował powiększenie działu sprzedaży o nowe osoby: Grażynę Bytner, Macieja Żuczkowskiego oraz Dariusza Musielka. Zatrudnione osoby posiadają duże doświadczenie w kontaktach typu business-to-busines i będą odpowiedzialne za sprzedaż powierzchni reklamowych w tytułach korporacyjnych: "Magazyn Intercity", "Qubus Hotel Magazine" oraz "Vis-avis" - czytamy w komunikacie prasowym.

Od numeru lutowego "Magazyn Intercity" zmienił format z 230 mm x 290 mm do 203 mm x 275 mm. Zmiana ta jest wynikiem sygnałów z rynku. Wiele osób czyta nasz magazyn nie tylko w podróży, ale zabiera go ze sobą. Czytelnicy uznali, że zmniejszony format miesięcznika będzie bardziej poręczny i wygodny.  Dzięki tej modyfikacji ujednolicone zostało również portfolio wydawnictwa.

"Magazyn Intercity" rozpowszechniany jest w wolnej dystrybucji w pociągach InterCity , EuroCity.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?