Zmiany w „CKM”: większy format i objętość. Wśród autorów Paweł Svinarski i Maksym Ziółkowski

Od 26 czerwca w sprzedaży dostępny jest nowy numer „CKM” (Marquard Media Polska), pierwsze z Pawłem Jaśkowskim jako redaktorem naczelnym. Zmieniły się format i objętość pisma, a redakcja nawiązała współpracę m.in. z Pawłem Svinarskim z kanału "Dla pieniędzy" czy Maksymem Ziółkowskim z "Maksymalnie".

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:
Zmiany w „CKM”: większy format i objętość. Wśród autorów Paweł Svinarski i Maksym Ziółkowski

Po objęciu stanowiska redaktora naczelnego przez Jaśkowskiego magazyn będzie liczyć więcej stron (dodano osiem), a format pisma został powiększony. Znajdzie się w nim również więcej treści.

- Przejmuję ten okręt! Jestem Jasiek i wracam do CKM. Z tytułem znamy sie od 8 lat, ale do rzeczy. Gazeta trochę sie zmieni. Przede wszystkim zwiększamy wymiary, bo te piękne sesje zdjęciowe zasługują na większy format. Ale rośniemy i wszerz - dorzucamy więcej stron. Luźny charakter czasopisma pozostanie, ale treściami chcemy dać Wam więcej wartości. W środku znajdziecie podpowiedzi, jak oszczędzać, jak dbać o kondycje fizyczna i mentalna. Wpuszczamy trochę świeżości - napisał w swoim pierwszym wstępniaku Jaśkowski.

Nowy redaktor naczelny przekazał nam, że nawiązał m.in. współpracę z Pawłem Svinarskim z kanału "Dla pieniędzy" (temat taniego latania) oraz Maksymem Ziółkowskim z kanału "Maksymalnie" (obaj z Grupy Abstra).

Jaśkowski zapowiada, że „wszystkie te zmiany to część procesu, który będzie postępować w kolejnych numerach”. - Związane jest to również z wymianą niektórych rubryk, a także z pozyskiwaniem nowych autorów, na których zawsze będziemy otwarci. Gazeta będzie wciąż ewoluowała, by w pełni odpowiedzieć na potrzeby każdego mężczyzny - obiecał.

grafika

Nowy szef „CKM”. Dodał, że pismo „otworzy się szerzej na kobiece historie i materiały tworzone przez panie”. - Będziemy podejmować kwestie społeczne, human stories, wrócimy do reportaży wcieleniowych. Stawiamy na większą dawkę motoryzacji, sportu, zawsze z akcentem ekstremalnym. Oczywiście nadal będziemy podpowiadać, jak i gdzie świetnie się bawić. Sesje zdjęciowe modelek pozostaną. Zmieni się tylko estetyka fotografii, bo chcemy ją zrewidować. Apoteoza kobiecego ciała przemawia przez „CKM” od zawsze i tu się nic nie zmieni - podkreślił Paweł Jaśkowski.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl wylicza też inne zmiany w magazynie: - Podjęliśmy na stałe współpracę z dietetykiem, który obali sezonowe mity i podpowie, jak w prosty sposób poprawić funkcjonowanie organizmu. Zamiast felietonu Blanki Lipińskiej pojawiła się twórczość Aleksandry Różdżyńskiej. Na stałe pojawia się rubryka z nowościami motocyklowymi. Pictoriale z prac konkursowych czytelniczek i czytelników mają rewelacyjny poziom.

Na okładce lipcowego numeru znalazły się dziewczyny z Cheerleaders Flex Sopot. Pismo kosztuje 9,99 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu