Zmiany w GfK Polonia

Katarzyna Zientek szefem badań Mystery Shopping w dziale Custom Research - Services Research and Consulting GfK Polonia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Z początkiem października 2006 Katarzyna Zientek objęła stanowisko szefa badań Mystery Shopping w dziale Custom Research - Services Research and Consulting instytutu GfK Polonia.

Katarzyna Zientek wcześniej współpracowała z Ipsos Polska, gdzie zajmowała się badaniami satysfakcji i standardów obsługi klienta. Od 2001 roku specjalizuje się w projektach typu Mystery Shopping dla ogólnopolskich i międzynarodowych koncernów, szczególnie w sektorach telekomunikacji, paliw i sieci detalicznych.

W GfK Polonia będzie odpowiedzialna za rozwój badań typu Mystery Shopping oraz doradztwo w zakresie tworzenia i wdrażania standardów obsługi klienta.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?