Zmiany w GGK Public Relations

Miłosz Gołąbek obejmuje stanowisko Account Managera w agencji GGK Public Relations.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do zespołu GGK PR Miłosz Gołąbek dołączył w 2000 roku, jako Junior Client Executive. Uczestniczył w realizacji wielu projektów, zajmując się obsługą między innymi takich kluczowych klientów agencji jak ING Nationale Nederlanden, Coty Polska, czy British American Tobacco. Koordynuje prace z zakresu relacji z mediami, kreowania wydarzeń, jak również nadzorowania akcji promocyjnych i sprzedażowych.

Miłosz Gołąbek jest absolwentem filologii angielskiej na Uniwersytecie Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie oraz kierunku public relations w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"