Zmiany w Grey

Maciej Tesławski został dyrektorem strategicznym w Grey Warszawa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tesławski w początkowej fazie pracy zajmie się klientami agencji G2 czyli komunikacją BTL. W przyszłości będzie przygotowywał strategie komunikacji marketingowej dla wszystkich firm Grey Worldwide Warszawa.

Doświadczenie z BTL-em rozpoczął w roku 1992. Wtedy na potrzeby klientów opracował i przeprowadził mailingi personalizowane. Zarz±dzał pierwszym w Polsce letterhousem - ABC Direct Contact. Klientami tej firmy byli m.in. Reader's Digest, International Master Publisher, US West, Korona Fundusz Powierniczy, Ford i inni.

Był współzałożycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), organizacji skupiaj±cej firmy świadczące usługi z zakresu BTL, jak i klientów korzystających w swoich działaniach z BTL.

Ostatnio pracował jako niezależny konsultant, był także współwłaścicielem agencji marketing services Tos Eidos.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych