Zmiany w ofercie wydawnictwa Bauer

Biuro reklamy prasy TV Bauera wprowadziło promocyjną sprzedaż reklam - "Pakiet premium".

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wykupienie powierzchni reklamowej w 2 lub 3 tytułach z tego segmentu premiowane będzie dodatkowymi rabatami - podano  w komunikacie.

Promocja potrwa od 15 maja do końca roku i skierowana jest do wszystkich klientów reklamowych, agencji i domów mediowych, z wyłączeniem firm logosowo- dzwonkowych, wysyłkowych i oferujących usługi audioteksowe.

SEGMENT PREMIUM - NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

Czytelnictwo:

Tele Tydzień - 5.795.000To&Owo - 1.132.000Tele Świat - 1.125000Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC MillwardBrown, fale: marzec 2005 - luty 2006, wskaźnik COW, grupa: wszyscy, N=36 581

Sprzedaż:

Tele Tydzień - 1.244.764To&Owo - 446.378Tele Świat - 336.569

Źródło: ZKDP; średnie rozpowszechnianie płatne; styczeń 2006

Segment Premium TV, pierwszy tego typu w Polsce, tworzą od końca ubieglego roku trzy magazyny telewizyjne - Tele Tydzień, Tele Świat i TO&OWO.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?