Zmiany w TVN24

Nowe osoby i nowe stanowiska w zespole sprzedaży TVN24

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Chrustowska dotychczas w RRM - Biuro Reklamy Radia Zet i Radiostacji dołączyła do Zespołu Sprzedaży TVN24. W Sekcji Klientów Bezpośrednich będzie odpowiedzialna za obsługę wybranych branż, zainteresowanych reklamą w nowym kanale tematycznym Grupy ITI - TVN Style.

Zgodnie ze strategią sprzedaży kanałów tematycznych w ramach współpracy z wybranymi klientami będzie również realizowała projekty sponsorskie i akcje specjalne dla pozostałych kanałów: TVN24, TVN Meteo i TVN Turbo.

Jak poinformowało tvn24 ze względu na duże zainteresowanie domów mediowych ofertą nowego kanału tematycznego TVN Style - Marek Bałabuch (od maja w Zespole Sprzedaży TVN24), teraz będzie odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi w zakresie prezentacji nowego kanału i realizacji kampanii reklamowych. W przyszłości dołączy do sekcji sprzedaży agencyjnej odpowiadając za obsługę wybranych agencji.

Michał Kilijańczyk - dotychczas planer w Sekcji Planowania Kampanii przechodzi na stanowisko asystenta w Sekcji Badań i Analiz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?