Zmiany w Valkea Media

Valkea Media - wydawca m.in. Aktivist i Warsaw Business Journal, przeprowadził reorganizację wydawnictwa.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W jej wyniku powstały dwa piony wydawnicze: biznesowy (Valkea Business Publishing) i rozrywkowy (Valkea Entertainment) - poinformowano w komunikacie prasowym.

Za pion rozrywkowy odpowiadać będzie Zuzanna Ziomecka. Dotychczasowa redaktor naczelna miesięczników Aktivist i Exklusiv została ich wydawcą. Ziomecka wciąż szefować będzie Aktivistowi. Redaktorem naczelnym Exklusiva został zaś Kamil Antosiewicz, dotychczasowy zastępca.

Za tytuły z grupy biznesowej odpowiedzialna jest Eliza Durka. Dotychczasowa redaktor naczelna Warsaw Business Journal awansowana na stanowisko Group Editorial Manager. Oznacza to, że odpowiada za wszystkie tytuły biznesowe wydawane przez Valkea Media (Warsaw Business Journal, Book of Lists, Poland A.M., Polen am Morgen). Eliza Durka jest również odpowiedzialna z PR i Marketing tytułów z Grupy Biznesowej. Nadal również piastuje stanowisko redaktor naczelnej WBJ.

Zuzanna Ziomecka obecna jest wydawnictwie od początku istnienia obu tytułów. Tej jesieni stworzy strategię rozwoju Aktivista i Exklusiva na 2006 rok.

 - Będę teraz mogła pracować bezpośrednio z działami handlowymi. Myślę, że niestandardowe podejście do czytelnika, które opracowaliśmy redakcyjnie w tych tytułach, jest również potrzebne naszym reklamodawcom. Będę się skupiała głównie na rozwinięciu twórczych i nietuzinkowych możliwości współpracy z naszymi magazynami - zapowiada Ziomecka.

Kamil Antosiewicz dołączył do zespołu Exklusiva w 2003 r. - Kamil ma wysokie standardy jakości i nieprzeciętnie szeroki horyzonty intelektualne. Jestem przekonana, że oddaje Exklusiva w dobre ręce - zapewnia Ziomecka.

Eliza Durka to była dziennikarka ekonomiczna Gazety Wyborczej i TVN24. W ciągu ostatniego roku gruntownie zreformowała tygodnik Warsaw Business Journal- wymieniła skład redakcji, nadała pismu nowy kierunek redakcyjny oraz zmieniła layout gazety. Od kwietnia 2005 roku WBJ zwiększył nakład i rozszerzył dystrybucję na całą Polskę. Dzięki tym zmianom WBJ stał się kluczowym źródłem wiedzy dla inwestorów oraz zagranicznych biznesmenów pracujących na stałe w Polsce, jak i tych, którzy przyjeżdżają tu w poszukiwaniu biznesowej okazji - czytamy w komunikacie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych