Startująca właśnie kampania reklamowa pf.pl podkreśla, że to precyzyjna wyszukiwarka firm, produktów oraz usług. Wykorzystywane w akcji hasło „Znajdziesz łatwo”, odzwierciedla prostotę wyszukiwania informacji w serwisie oraz wprowadzone w nim niedawno zmiany, m.in. nowy algorytm. Poszczególne przekazy w kampanii nawiązują do trzech popularnych branż: mebli, restauracji oraz nieruchomości.
Akcja reklamowa obejmuje radio (Racio ZET i stacje lokalne), prasę (tygodniki, m.in. „Newsweek”, miesięczniki „Forbes” i „Brief”, tytuły lokalne Polskapresse), internet (gazeta.pl, wp.pl, interia.pl) oraz outdoor (kilkaset nośników o wymiarach 6x3, 12x4, 5x2 i 12x3 w całym kraju). Kreacją kampanii – zaplanowanej do końca roku – oraz zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dział komunikacji firmy Eniro Polska, do której należy serwis pf.pl.











