ZOO w Warszawie zachęca do zimowego zwiedzania

Warszawski ogród zoologiczny ruszył z kampanią reklamową, która zachęca do odwiedzin obiektu także w chłodniejsze miesiące. Akcję „Zoobacz mnie całego!” przygotowała Allegro Brand Experience Agency.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ZOO w Warszawie zachęca do zimowego zwiedzania

Działania reklamowe (spoty, aktywacje w internecie) ruszyły w listopadzie, zaplanowano je do połowy grudnia. Kampania podkreśla, że do zoo warto wybrać się także jesienią i zimą, czyli w mniej oczywiste z punktu widzenia zwiedzających pory roku.

– Chociaż warszawskie zoo rokrocznie odwiedza blisko 800 tys. gości, to odwiedziny w chłodniejszych miesiącach nie zawsze są dla naszych gości oczywiste. Tymczasem na terenie ogrodu znajduje się 10 obiektów, które pozwalają na komfortowe oglądanie zwierząt również w okresie jesienno-zimowym, a zoo jest otwarte codziennie przez cały rok, również w każde święta, od godziny 9.00 - mówi Anna Tadra z działu marketingu warszawskiego zoo.

Hasło przewodnie kampanii brzmi „Zoobacz mnie całego!” - każda pora roku jest dobra do spotkania się ze zwierzętami, nawet tymi, które nie lubią chłodu.

Reklamy zamieszczono na citylightach i billboardach, nośnikach w komunikacji miejskiej (metroboardach, fullbackach, animacjach na monitorach wewnątrz pojazdów) oraz w internecie (Facebooku, YouTube).

Za zakup mediów, planowanie części mediów OOH oraz całości kampanii internetowej odpowiada Allegro Brand Experience Agency.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Andrzej Poczobut wyróżniony Nagrodą im. Sacharowa. Za obronę wolności słowa

Andrzej Poczobut wyróżniony Nagrodą im. Sacharowa. Za obronę wolności słowa

Serwisy o telekomunikacji łączą siły. Właściciele wymienili się udziałami

Serwisy o telekomunikacji łączą siły. Właściciele wymienili się udziałami

OpenAI pokazał Atlasa. Przeglądarka z ChatGPT zagrozi Google Chrome?

OpenAI pokazał Atlasa. Przeglądarka z ChatGPT zagrozi Google Chrome?

Po wyjściu z Polski dalej bez zysku. Na Viaplay ubyło subskrybentów

Po wyjściu z Polski dalej bez zysku. Na Viaplay ubyło subskrybentów

Joanna Miziołek dołącza do "Dziennika Gazety Prawnej"

Joanna Miziołek dołącza do "Dziennika Gazety Prawnej"

Będzie drugi sezon polskiego hitu Netfliksa. Ruszają zdjęcia

Będzie drugi sezon polskiego hitu Netfliksa. Ruszają zdjęcia