„Zrób interes, tak jak lubisz” w kampanii aut dostawczych Mercedes-Benz

W radiu, internecie, prasie i salonach ruszyła kampania reklamowa samochodów dostawczych Mercedes-Benz. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Zrób interes, tak jak lubisz”, przygotowały firmy BBDO Warszawa i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa aut dostawczych Mercedes-Benz informuje o bieżącej promocji, w ramach której zakup dodatkowego wyposażenia lub usług dodatkowych (np. finansowanie, pakiet serwisowy) obniża wyjściową cenę samochodu. Ofertą tą objęte są modele Sprinter, Vito i Viano. Reklamy przekonują odbiorców, że bez względu na to, w jakim stylu lubią robić interesy, teraz mają pewność, że negocjacje ze sprzedawcami Mercedes-Benz skończą się sukcesem.  

grafika

Akcja obejmuje reklamy w radiu, prasie i salonach Mercedes-Benz (materiały POS), a w internecie oprócz reklam - interaktywny serwis, w którym użytkownik przy pomocy specjalnego konfiguratora może obliczyć skalę oszczędności w zależności od ilości dokupionych opcji w aucie Mercedes-Benz.

grafika

 

Strategię i kreację kampanii, prowadzonej tylko na polskim rynku, przygotowała agencja BBDO Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?