Żubrówka Bison Grass w nowej butelce

Żubrówka Bison Grass (CEDC) pojawiła się w sprzedaży w zmienionej butelce. Zaprojektowała ją agencja Claessens International.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe opakowanie Żubrówki Bison Grass łączy w sobie elementy obecnej, transparentnej identyfikacji handlowej tej marki z tradycyjną papierową etykietą, która funkcjonowała na polskim rynku od 1954 roku. Intensywnie zielona kolorystyka ma przyciągać uwagę i nawiązywać do naturalnego procesu produkcji wódki. Natomiast trawa żubrowa widoczna wewnątrz butelki jest podkreślona poprzez charakterystyczne tłoczenia źdźbeł. W etykiecie uwypuklono oznaczanie „Bison Grass”.

Nowy kształt butelki Żubrówki Bison Grass nawiązuje do opakowania czystej Żubrówki Białej, która pojawiła się na rynku w listopadzie ub.r. – Jesteśmy przekonani, że teraz marka zyska jeszcze lepszą widoczność na półce, większą wyróżnialność i spójność wizerunkową, co przełoży się na wzrost sprzedaży zarówno tradycyjnej Żubrówki Bison Grass, jak i Żubrówki Białej – komentuje Paweł Sobalak, kierownik brandu Żubrówka.

Nowe opakowanie Żubrówki Bison Grass zostało zaprojektowane przez agencję Claessens International.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?