“Życie na Gorąco” liderem, zyskują tylko “Takie jest życie” i “Na żywo”

W segmencie pism yellow, gdzie są wyłącznie tytuły Wydawnictwa Bauer, niezmiennie rządzi tygodnik “Życie na Gorąco”, który w sierpniu br. miał rozpowszechnianie płatne razem wynoszące 658 063 egz. po spadku o 3,9 proc.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na drugim miejscu znalazło się “Twój Imperium” z wynikiem na poziomie 343 794 egz. (spadek o 3,07 proc.), a trzecią lokatę zajęła “Rewia” - 269 704 egz. (spadek o 4,51 proc.).

Najwięcej stracił jednak zajmujący ostatnie, siódme miejsce tygodnik “Imperium TV”, którego rozpowszechnianie płatne razem zmalało o 20,18 proc. do 107 864 egz.

Wzrosty odnotowały dwa tytuły: “Na Żywo”, będące na miejscu piątym, którego wynik w sierpniu br. poszedł do góry o 1,55 proc. do 203 906 egz. oraz szóste “Takie jest Życie”. Ten drugi tytuł zyskał najwięcej w rankingu, bo 9,61 proc. i rozszedł się w nakładzie 138 207 egz. Tygodnik “Takie jest Życie” rok wcześniej był pismem typu stories, w magazyn typu people został przekształcony w maju br. (więcej na ten temat). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber