Agata Cieślar tworzy Iterators Digital

Agata Cieślar założyła agencję Iterators Digital, specjalizującą się w UX i designie. Firma będzie częścią Iterators, software-house’u Jacka Głodka i Łukasza Sowy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Agata Cieślar tworzy Iterators Digital
Agata Cieślar

Iterators Digital będzie zajmowała się kompleksową obsługą UX i design dla polskich i międzynarodowych klientów. Firma oferuje badania, warsztaty, projektowanie i tworzenie identyfikacji wizualnych.

Agata Cieślar będzie pełniła w Iterators Digital funkcje managing partner i CEO. Ma 12 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu badań. Swoją karierę zaczynała w Uselab, pracowała w Artegence, Kalicińscy.com i Roche Global IT Solutions.

Jest wykładowczynią w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, prowadziła zajęcia na na Uniwersytecie SWPS, była prelegentką festiwalu Cannes Lions 2019.

Iterators z nową spółką

Iterators Digital będzie częścią Iterators, software-house’u z biurami w Warszawie i Krakowie założonego w 2015 roku przez Jacka Głodka i Łukasza Sowę. W jego skład wchodzi jeszcze Iterators Mobile, wyspecjalizowane w aplikacjach mobilnych.

- Agata jest jedną z topowych specjalistek w zakresie UX i cieszymy się, że teraz wspólnie możemy oferować naszym klientom w pełni kompleksową obsługę digital transformation - mówi Jacek Głodek, managing partner Iterators.

Do klientów Iterators należą między innymi GO Sport, Bellhop, Kiwi Jobs, Imperative, Addictions.ai, Unilever i Boston Children’s Hospital.

Komentarze (1)
Ojciec
6 lat temu

Nie wierze w zaden jej projekt

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"