Anna Majchrzak w globalnych strukturach Httpool

Anna Majchrzak dołączyła do zespołu Httpool i Aleph Group (spółka-matka Httpool), obejmując w strukturach globalnych grupy stanowisko data & programmatic director in Google.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Majchrzak w globalnych strukturach Httpool
Anna Majchrzak

Majchrzak pracować będzie w warszawskim biurze Httpool, jednak w strukturach korporacyjnych jej funkcja jest związana również z Aleph Group, tak więc raportować będzie do Mathieu Bruniera, który pełni funkcję partner director in Google w Aleph Group.

W globalnych strukturach organizacji odpowiedzialna będzie m.in. za opracowanie strategii oraz wdrożenie produktów i usług w obszarze Data & Programmatic, zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi, oraz identyfikację obszarów rozwoju dla klientów. Będzie też odpowiadać za zbudowanie zespołu specjalistów i zarządzanie nim, jak również współpracę z zespołami interdyscyplinarnymi, w celu rozwijania i ulepszania produktów.

- Anna będzie pełniła swoje obowiązki z naszego warszawskiego biura, jednak zadania, jakie zostały przed nią postawione, są związane nie tylko z Httpool, ale z całą Aleph Group. Bardzo się cieszę, że Ania dołączyła do naszego zespołu, bo jej doświadczenie i kompetencje są ogromnie ważne w kontekście dalszego rozwoju portfolio naszych produktów i usług z zakresu programmatic, Ania ma też doświadczenie i predyspozycje managerskie, na których nam zależało - mówi Justyna Duszyńska, CEO/managing director Httpool Polska.

Ostatnio w Assembly Global

Anna Majchrzak ma 15-letnie doświadczenie w branży marketingu i obszarze programmatic. Karierę rozpoczynała jako product marketing manager w Sygma Banque SA, następnie na analogicznym stanowisku pracowała w T-Mobile Polska.

Od 2015 roku pracowała w Londynie pełniąc różne funkcje w obszarze programmatic po stronie agencji mediowych dla największych globalnych firm takich jak Unilever, LG, Hyundai, Lloyds Banking Group, Diesel, Nike oraz ASOS.

Bezpośrednio przed przejściem do Httpool, przez ostatnie 3 lata pracowała jako programmatic director EMEA w Assembly Global, gdzie zajmowała się budowaniem zespołów i ich zarządzaniem, budowaniem strategii digital i programmatic dla klientów, oraz brała udział w licznych globalnych przetargach dla klientów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"