ROZWIŃ

Anna Majchrzak w globalnych strukturach Httpool

Anna Majchrzak dołączyła do zespołu Httpool i Aleph Group (spółka-matka Httpool), obejmując w strukturach globalnych grupy stanowisko data & programmatic director in Google.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Anna Majchrzak w globalnych strukturach Httpool
Anna Majchrzak

Majchrzak pracować będzie w warszawskim biurze Httpool, jednak w strukturach korporacyjnych jej funkcja jest związana również z Aleph Group, tak więc raportować będzie do Mathieu Bruniera, który pełni funkcję partner director in Google w Aleph Group.

W globalnych strukturach organizacji odpowiedzialna będzie m.in. za opracowanie strategii oraz wdrożenie produktów i usług w obszarze Data & Programmatic, zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi, oraz identyfikację obszarów rozwoju dla klientów. Będzie też odpowiadać za zbudowanie zespołu specjalistów i zarządzanie nim, jak również współpracę z zespołami interdyscyplinarnymi, w celu rozwijania i ulepszania produktów.

- Anna będzie pełniła swoje obowiązki z naszego warszawskiego biura, jednak zadania, jakie zostały przed nią postawione, są związane nie tylko z Httpool, ale z całą Aleph Group. Bardzo się cieszę, że Ania dołączyła do naszego zespołu, bo jej doświadczenie i kompetencje są ogromnie ważne w kontekście dalszego rozwoju portfolio naszych produktów i usług z zakresu programmatic, Ania ma też doświadczenie i predyspozycje managerskie, na których nam zależało - mówi Justyna Duszyńska, CEO/managing director Httpool Polska.

Ostatnio w Assembly Global

Anna Majchrzak ma 15-letnie doświadczenie w branży marketingu i obszarze programmatic. Karierę rozpoczynała jako product marketing manager w Sygma Banque SA, następnie na analogicznym stanowisku pracowała w T-Mobile Polska.

Od 2015 roku pracowała w Londynie pełniąc różne funkcje w obszarze programmatic po stronie agencji mediowych dla największych globalnych firm takich jak Unilever, LG, Hyundai, Lloyds Banking Group, Diesel, Nike oraz ASOS.

Bezpośrednio przed przejściem do Httpool, przez ostatnie 3 lata pracowała jako programmatic director EMEA w Assembly Global, gdzie zajmowała się budowaniem zespołów i ich zarządzaniem, budowaniem strategii digital i programmatic dla klientów, oraz brała udział w licznych globalnych przetargach dla klientów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (1)
Kamila Giermanska
7 lat temu

Super

aZaliż
7 lat temu

Dopiero co zachwycano się, a już została wchłonięta?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X