HGTV poszukuje uczestników do „Domowych rewolucji 2”

Stacja HGTV Home & Garden pokaże drugi sezon „Domowych rewolucji” z Dorotą Szelągowską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie ruszyły poszukiwania bohaterów, którzy chcą wyremontować własne mieszkania.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
HGTV poszukuje uczestników do „Domowych rewolucji 2”

„Domowe rewolucje” to kolejny program wnętrzarski, w którym Dorota Szelągowska urządza wnętrza. Ekipa budowlańców pod przewodnictwem Szelągowskiej w pięć dni przeprowadza remont całego mieszkania lub domu.

Premierowy sezon można było oglądać w HGTV i TVN równocześnie od stycznia br. Stacja HGTV zdecydowała o kontynuacji programu. Obecnie trwają poszukiwania uczestników, którzy staną się bohaterami nowych odcinków.

Aby zgłosić się do programu należy wysłać wypełnioną ankietę ze strony internetowej tvn.pl i załączyć zdjęcia mieszkania oraz krótki filmik, w którym zainteresowany uczestnictwem w „Domowych rewolucjach” opowie o sobie oraz pokaże co chce wyremontować. Pełne zgłoszenie należy wysłać na adres e-mailowy domowerewolucje@tvn.pl.

Dorota Szelągowska prowadzi także programy takie jak „Polowanie na mieszkanie”, „Polowanie na kuchnie” czy „Dorota Was urządzi” w TVN Style. W tych formatach zajmuje się tylko jednym pomieszczeniem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę