Łukasz Zieliński: z ClickAd do NetComms Interactive

Łukasz Zieliński rozpoczął pracę w interaktywnej agencji mediowej NetComms Interactive. Poprzednio pracował w agencji ClickAd.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Łukasz Zieliński w NetComms Interactive, interaktywnej agencji mediowej wchodzącej w skład AdComms Media Group, będzie odpowiadać za rozwój i sprzedaż oferty performance marketingu online (PMO) oraz negocjacje z wydawcami. Poprzednio jako new business manager w ClickAd zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów w obszarze performance marketingu.

Wcześniej Zieliński przez wiele lat pełnił funkcję kierownika działu reklamy internetowej w Parkiet Media i Presspublice, odpowiadając za koordynację sprzedaży reklamy internetowej we wszystkich tytułach. Studia ukończył na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"