Finalista "MasterChefa" ambasadorem marki Whirlpool

Pod hasłem “Matteo gotuje, Whirlpool asystuje” rozpoczęła się współpraca znanego, włoskiego kucharza Matteo Brunetti z marką Whirlpool. Start działań marketingowych zaplanowany jest na początek sierpnia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Finalista "MasterChefa" ambasadorem marki Whirlpool

– Do współpracy zaprosiliśmy Matteo Brunetti, który zabierze nas w podróż przez swój kraj i odkryje przed nami możliwości czerpania wyjątkowej satysfakcji z gotowania - mówi Katarzyna Arciszewska-Sawicka, dyrektor marketingu Whirlpool Polska.

W ramach współpracy powstaje m.in. seria spotów o tematyce kulinarnej, która będzie już niebawem dostępna na kanale YouTube marki.

Ambasador kampanii, Matteo Brunetti, jest bohaterem wszystkich filmów, w których z właściwym sobie humorem prezentuje smaki z różnych zakątków Włoch w asyście urządzeń Whirlpool, z intuicyjną technologią 6. Zmysł.

Matteo Brunetti to znany Włoch mieszkający w Polsce. Jest finalistą 6. edycji programu TVN „MasterChef". Od lat rozwija swoje kanały na platformach YouTube, Instagram i TikTok. 

Kampania obejmuje digital, kreacje na platformach Mety, YouTube oraz TikToku. Kucharz będzie także twarzą marki na wybranych eventach branżowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?