McCann Erickson dla wszystkich marek CPP

Od kwietnia agencja reklamowa McCann Erickson zajmuje się lokalną kreacją ATL dla marek Nestle Corn Flake, Kangus oraz Frutina  obsługiwanych do tej pory przez agencję Saatchi&Saatchi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

McCann Erickson będzie również odpowiedzialny za adaptację reklam wszystkich  marek batonów dla dzieci. Zmiany wynikają z globalnej polityki koncernu Cereal Partners Worldwide (Nestle&General Mills) reprezentowanego w Polsce przez Toruń-Pacyfic Sp. z o.o. Cereal Partners Poland.

McCann Erickson w dalszym ciągu będzie pracował dla marek Fitness, Fitness&Yogurt, Fitness&Fruit, Gold Flakes, Choca Minis, Cini Minis, Chocapic, Nesquik, Whole Grain, których obsługą zajmuje się nieprzerwanie od 1994 roku.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"