Michał Gąś dyrektorem programmatic and performance w Selectivv

Michał Gąś, dotychczasowy head of performance department w agencji marketingowej Selectivv, awansował na stanowisko dyrektora programmatic and performance.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Gąś dyrektorem programmatic and performance w Selectivv
Michał Gąś

Gąś zarządzał zespołem realizującym działania dla klientów firmy w obszarze marketingu mobilnego. Jego awans firma uzasadnia rozbudową "oferty marketingu efektywnościowego, który stał się naszym priorytetem". 

Zadania, których teraz podejmie się Michał Gąś, będą związane z wdrażaniem kolejnych rozwiązań do oferty produktowej Selectivv. Skupi się również na zwiększeniu satysfakcji klientów, dzięki regularnym ocenom współpracy.

Wcześniej w Cube Group

Michał Gąś dołączył do zespołu Selecitvv w styczniu ubiegłego roku. Wcześniej pracował w Cube Group, gdzie założył komórkę odpowiedzialną za programmatic buying.

Był także związany z OMD, gdzie obsługiwał kluczowych klientów agencji w obszarze digital.

Od 14 lat związany jest z branżą mediową.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"