Michał Gąś dyrektorem programmatic and performance w Selectivv

Michał Gąś, dotychczasowy head of performance department w agencji marketingowej Selectivv, awansował na stanowisko dyrektora programmatic and performance.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
3 komentarze
Michał Gąś dyrektorem programmatic and performance w Selectivv
Michał Gąś

Gąś zarządzał zespołem realizującym działania dla klientów firmy w obszarze marketingu mobilnego. Jego awans firma uzasadnia rozbudową "oferty marketingu efektywnościowego, który stał się naszym priorytetem". 

Zadania, których teraz podejmie się Michał Gąś, będą związane z wdrażaniem kolejnych rozwiązań do oferty produktowej Selectivv. Skupi się również na zwiększeniu satysfakcji klientów, dzięki regularnym ocenom współpracy.

Wcześniej w Cube Group

Michał Gąś dołączył do zespołu Selecitvv w styczniu ubiegłego roku. Wcześniej pracował w Cube Group, gdzie założył komórkę odpowiedzialną za programmatic buying.

Był także związany z OMD, gdzie obsługiwał kluczowych klientów agencji w obszarze digital.

Od 14 lat związany jest z branżą mediową.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (3)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji