Neymar Jr. ambasadorem TCL

Piłkarz Neymar Jr. został globalnym ambasadorem firmy TCL, produkującej telewizory i elektronikę użytkową. Kampanię z udziałem sportowca zainaugurowano w jego rodzinnym mieście - Sao Paulo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach partnerstwa z TCL, Neymar Jr. jest twarzą międzynarodowej kampanii firmy pod hasłem „Born a Legend". Billboardy z wizerunkiem piłkarza pojawią się na nowojorskim Times Square i hollywoodzkim TCL Chinese Theatre, a także w lokalizacjach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Francji, Niemczech, Włoszech, Indiach, Tajlandii, Wietnamie, Australii i Chinach.

W Europie outdoorowa kampania reklamowa będzie widoczna od kwietnia w Polsce, Francji, Niemczech, Włoszech. W naszym kraju promocja prowadzona będzie w centrum Warszawy, obok dworca Warszawa Centralna.

grafika

Podczas inaugurującego kampanię spotkania w Sao Paolo Neymar Jr. poznał dwa flagowe produkty TCL i wsparł otwarcie działań promocyjnych z jego udziałem.

- Naszym celem jest rozwój marki TCL jako światowego lidera w zakresie inteligentnych produktów i usług internetowych – powiedział Kevin Wang, starszy wiceprezes TCL Corporation i dyrektor generalny TCL Multimedia. – Łączymy naszych klientów z wiodącą technologią, inteligentnymi produktami oraz przedstawiamy im globalne partnerstwo, które pasuje do wartości naszej marki - dodał Wang.

Nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy.

Komentarze (0)
byłemwbranży
8 lat temu

Blabla blablabla bla bla :D

aZaliż
8 lat temu

Really? Agencja reklamowa, w pełni zależna od tego czego oczekują klienci, wychodzi do świata ze strategią i opowiada dyrdymały o tym co planuje?

Yurij
8 lat temu

Czytaj: jeszcze więcej dla preziów, jeszcze mniej dla szaraczka z oupenspejsu

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly