Patryk Krajewski kieruje nowo powstałym działem digital w Ahava PR

Agencja Ahava PR tworzy nowy dział digital, którym pokieruje Patryk Krajewski jako digital manager.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowy dział agencji będzie realizował usługi w obszarze digital marketing, social media, influencer marketing, content marketing oraz e-commerce marketing.

Zespół będzie tworzył Patryk Krajewski (digital manager) oraz Katarzyna Surowik (account executive).

- Komplementarność usług oraz najwyższy standard obsługi naszych Klientów są w agencji priorytetem. PR i digital to narzędzia do budowania spójnego wizerunku, które we współczesnej komunikacji bezsprzecznie idą w parze. Synergia, wynikająca z korzystania z tych narzędzi jest niezbędna do rzetelnej realizacji działań na rzecz marek z portfolio naszej agencji, ale też silnym sygnałem, że otwieramy się na kolejnych klientów - komentuje Agnieszka Oleszczyk z zarządu Ahava PR.

Patryk Krajewski w ostatnim czasie był odpowiedzialny za działania i kampanie digitalowe dla takich marek jak Mirinda Polska, 7UP Polska, dr Gerard, Randstad, Payback Polska, dr. Martens Polska, CAT, Keds oraz Sperry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych