Demo Effective Launching autorem rebrandingu piwa Corneliusa

Agencja Demo Effectiv Launching przeprowadziła rebranding marki piwa Cornelius produkowanego przez Browar Sulimar. Efektem tych prac było stworzenie nowej kategorii piw na polskim rynku - Hazy Beer.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Demo Effective Launching autorem rebrandingu piwa Corneliusa

- Obsługa obejmowała nowy koncept produktu, skonfigurowanie nowego portfolio marki, uzgodnienie strategii cenowych, sporządzenie rekomendacji produktowych - nowych smaków. W warstwie kreatywnej - odpowiadaliśmy za projekty nowych opakowań, a także działania komunikacyjne nowej marki w mediach w oparciu o serię filmów i reklam graficznych - zdradza Jacek Sadowski, prezes agencji Demo Effective Launching, autor nowej strategii dla marki Cornelius.

W ramach nowej strategii uporządkowano portfolio marki Cornelius, wprowadzono nowe smaki i ceny.

Hazy Beer to piwa warzone tradycyjną rzemieślniczą metodą, bez filtrowania, z charakterystycznym naturalnym osadem. To właśnie od teraz takie piwa sprzedawane są pod marką Cornelius. Dostępne są w pięciu wariantach: Hazy Lager, Hazy Apa, Hazy Ipa, Hazy Banan i Hazy Grapefruit.

Jak wyjaśnia Jacek Sadowski, Hazy Beer ma być nazwą nie tylko opisującą cechy piwa. Ma to by również nazwa całego świata stojącego mocno między "popowym" światem mainstreamowych piw a niszowym światem birofili delektujących się warzonymi w piwniczkach rzadkimi gatunkami piw.  - Hazy Beer to cały świat konkretnego konsumenta, respektujący jego wartości, oddających jego postawy, wybory, gusta i styl życia. Świat ten dopiero zaczyna się kształtować, a my otworzyliśmy do niego marketingowe drzwi – mówi Sadowski.

Nowy Cornelius wspierany jest działaniami reklamowymi, które obejmują m.in. nowe opakowania, filmy reklamowe emitowane w internecie i komunikację w social mediach.

O marce Cornelius zrobiło si głośno w 2015 roku za sprawą reklamy pod hasłem „Cornelius – kogut wśród piw” i użytym w nim słowem „Pociągnij”. Internauci mocno skrytykowali tę reklamę uznając ją za seksistowska.

Ich zdania nie podzieliła jednak Komisja Etyki Reklamy, która nie dopatrzyła się w niej naruszeń Kodeksu Etyki Reklamy i stwierdziła, że telewizyjny spot marki utrzymany w lekkiej, zabawnej konwencji nie powinien być traktowany przez odbiorców zbyt poważnie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"