“Słuchaj razem z nami”. Maciej Zakościelny i Oskar Cyms w nowej kampanii Radia ZET

15 maja Radio ZET rusza z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Słuchaj razem z nami”. Kompleksowe działania komunikacyjne 360° obejmują telewizję, sieci kin, prasę, outdoor, internet oraz media społecznościowe. Kampanii towarzyszy zabawa antenowa.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
“Słuchaj razem z nami”. Maciej Zakościelny i Oskar Cyms w nowej kampanii Radia ZET
materiały prasowe

Jak informuje dział komunikacji korporacyjnej Grupy Eurozet, celem kampanii jest umocnienie wizerunku Radia ZET jako stacji bliskiej słuchaczom, pełnej pozytywnej energii, emocji i muzyki numer 1 – obecnej w codziennym życiu. W spocie pojawiają się elementy znane z poprzednich kampanii, które uspójniają przekaz, a także znani artyści – Oskar Cyms i Maciej Zakościelny.

– Stworzyliśmy spot, który idealnie oddaje to, jakie jest dziś Radio ZET. Tu słuchaczka/słuchacz znajdzie ulubioną muzykę, spędzi czas w dobrym towarzystwie z szansami na wygraną obecnymi przez cały dzień. Radio ZET to przestrzeń dla każdego – niezależnie od wieku, stylu życia czy nastroju. Dzięki spójnej narracji i kreatywnym formatom, kampania angażuje odbiorców na wielu poziomach i buduje silną relację z marką, na czym nam zależało – mówi Katarzyna Piecuch, dyrektorka marketingu Grupy Eurozet.

Kampania „Słuchaj razem z nami” realizowana jest w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych, w sieciach kin Helios i Cinema City, na nośnikach outdoorowych, w serwisach internetowych, a także tytułach prasowych należących do Grupy Agora. Aktywności obejmują również szeroko zakrojone działania w social mediach.

Kampanii towarzyszy zabawa antenowa „Słuchaj razem z nami”. Już 19 maja ekipa Radia ZET ponownie wyruszy w trasę po całej Polsce, by spotykać się ze słuchaczami w miejscach, do których zostaną zaproszeni. Spotkania będą okazją do zdobycia nagród oraz honorowego dyplomu ambasadora stacji.  

Za kreatywną stronę kampanii odpowiadał Dział Marketingu Radia ZET, który we współpracy z Zenithem zajął się również planowaniem mediów. Spot wyprodukował dom produkcyjny Spokój.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady