ROZWIŃ

Starcom wprowadza bota do rezerwacji mediów

Dom mediowy Starcom (Publicis Groupe) wprowadził w Wielkiej Brytanii Abacus - pierwszego w branży bota do rezerwacji powierzchni reklamowych w mediach. Ma to zaoszczędzić około 12 tys. godzin ludzkiej pracy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Starcom wprowadza bota do rezerwacji mediów

Starcom jest pierwszą agencją w Wielkiej Brytanii, która opracowała i wdrożyła zautomatyzowanego bota do rezerwacji mediów. Abacus ma uwolnić tysiące godzin zwykle spędzanych na ręcznych rezerwacjach, umożliwiając zespołom skupienie się na strategicznej pracy o wyższej wartości dla klientów. 

Korzystając z inteligentnej automatyzacji zwanej Robotic Process Automation (RPA), ta pierwsza iteracja bota jest w stanie codziennie rezerwować i edytować kampanie w mediach cyfrowych i drukowanych. Zbudowany wewnętrznie Abacus (automatyczny bot do zmian w kampaniach i przesyłanych plikach) wykorzystuje specjalnie przygotowaną platformę technologiczną, która przetwarza i weryfikuje istotne szczegóły kampanii w nocy, aby zapewnić, że zaplanowane media plany są prawidłowe i wydajne.

Proces bota obejmuje weryfikację danych media planu, przesyłanie na platformy rezerwacji kampanii, trafficking do serwerów reklamowych i przekazywanie informacji o kampanii właścicielom mediów.

Starcom jest pierwszą agencją Publicis Media, która wypróbowała to narzędzie w ramach inicjatywy pilotażowej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/starcom-wyniki-finansowe-2020-roky-wplywy-5-proc-w-dol-4-2-mln-zl-zysku-wiecej,7170166770714753a ##

Podczas testów bot poprawił szybkość i dokładność rezerwacji nawet o 50 proc. Tysiące godzin zaoszczędzonych każdego roku dadzą zespołom zakupowym Starcomu więcej czasu na skupienie się na pracach o wyższej wartości, takich jak opracowywanie przełomowych kreatywnych realizacji z partnerami medialnymi.

- Automatyzacja jest kluczowym elementem naszej nowej strategii opartej na inteligencji, zaprojektowanej w celu wykorzystania najlepszych ludzkich możliwości i pionierskich technologii, takich jak ta. Abacus pozwala nam uwolnić nasze zespoły od bardziej powtarzalnych zadań administracyjnych i uwolnić dalszą możliwość skupienia się na bardziej strategicznych i kreatywnych możliwościach rozwoju dla naszych klientów. To przyszłość i wspaniały przykład wykorzystania automatyzacji do wzmacniania, a nie tłumienia kreatywności - podkreśliła Nadine Young, dyrektor generalna Starcomu.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu