Tomasz Borchowiec: z PZU do Grupy CEDC

Tomasz Borchowiec rozpoczął pracę w zespole marketingu Grupy CEDC. Wcześniej był związany m.in. z PZU, Link4, Ambrą i Eli Lilly Polska

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Do zespołu marketingu Grupy CEDC Tomasz Borchowiec dołączył z początkiem maja. Odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych dla wódek Bols i Soplica oraz dla likierów Bols. – Mamy przed sobą wiele działań zaplanowanych dla obu tych brandów. Liczymy, że doświadczenie Tomasza oraz świeże spojrzenie na nasze produkty pomoże nam w realizacji przyjętych celów – argumentuje Joanna Bujarska-Ciszek, dyrektor marketingu Grupy CEDC.

grafika

Tomasz Borchowiec poprzednio pełnił funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej w PZU, a w latach 2005-2009 zarządzał działaniami marketingowymi w Link4. Wcześniej pracował w Ambrze, Eli Lilly Polska, Gillette Poland i Unilever. Ogółem w marketingu ma 18 lat doświadczenia.

Studia w zakresie handlu zagranicznego ze specjalizacją marketingową ukończył na Uniwersytecie Gdańskim. Studiował też marketing na University of Wales oraz ma Diploma In Marketing przyznawany przez Brytyjski Chartered Institute of Marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"