ROZWIŃ

Tomasz Korowczyk PR managerem Dom 3E i System 3E

Tomasz Korowczyk na początku maja objął stanowisko PR managera polskich firm z branży budowlanej Dom 3E i System 3E.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Tomasz Korowczyk PR managerem Dom 3E i System 3E
Tomasz Korowczyk

Korowczyk w spółkach Dom 3E i System 3E odpowiada  za kontakty z mediami, kształtowanie polityki komunikacyjnej oraz realizowanie strategii wizerunkowej.

Wcześniej, przez sześć lat był rzecznikiem prasowym w Grupie Tubądzin. Odpowiadał tam za kontakty z mediami, kształtowanie polityki komunikacyjnej oraz realizowanie strategii wizerunkowej Grupy Tubądzin, we współpracy z agencją V5 Group

Doświadczenie zawodowe zdobywał wcześniej w redakcji "Super Expressu", w wydziale Promocji Urzędu Miasta Łodzi oraz przy komunikacji największej inwestycji kolejowo-samorządowej - budowie Nowego Dworca Łódź Fabryczna.

Korowczyk jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Łódzkim oraz kursu London School of Public Relations

System 3E oferuje nowy w budownictwie materiał, który powstaje z naturalnego perlitu. Dom 3E to z kolei spółka córka firmy System 3E, zajmująca się budową domów z wykorzystaniem technologii 3E.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X