Maciej Krawczyk zadba o kanał serwisu Sport.pl na YouTube

Maciej Krawczyk („DissBlaster”), twórca piłkarskiego serwisu Footroll.pl, został głównym prowadzącym kanału Sport.pl (Agora) na YouTube. - To kolejny krok naszej ekspansji w mediach społecznościowych - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Maciej Krawczyk zadba o kanał serwisu Sport.pl na YouTube

Poza stworzonym przez siebie serwisem, Maciej Krawczyk od czterech lat prowadzi też na YouTube kanał Footroll, który subskrybuje blisko 230 tys. osób. Co miesiąc do tego grona dołącza kolejne kilkanaście tysięcy widzów. Wśród materiałów publikowanych na kanale można znaleźć zarówno codzienne komentarze dotyczące aktualnych wydarzeń ze świata piłki nożnej, jak i relacje z wyjazdów, nagrania z boisk czy wywiady. Wszystko to podane w oryginalnej formie, z dużą dawką humoru i prowokacji pod hasłem „Footroll - to tylko piłka nożna".

- Jesteśmy liderem wśród mediów sportowych na Facebooku i Snapchacie. Teraz powierzamy nasz kanał na YouTube twórcy Footrolla, wierząc w jego świeże, „jutuberskie" spojrzenie na sport. To kolejny krok naszej ekspansji w mediach społecznościowych - mówi Marcin Gadziński, szef grupy Sport.pl.

Sam youtuber przekonuje, że o jego połączeniu z serwisem Sport.pl przesądziło to, że tworzy go „grupa pozytywnych ludzi otwartych na propozycje i chętnych stworzyć coś nowego”. - Mam zamiar wykorzystać wszystkie atuty oraz narzędzia, jakie posiada Sport.pl i użyć je na swój sposób. Większość materiałów będzie dotyczyła piłki nożnej, ale nie będzie to jedyna tematyka poruszana na kanale - zapewnia Maciek „DissBlaster” Krawczyk.

Z formatów, jakich można się spodziewać, pojawią się felietony, opowieści z przymrużeniem oka, wywiady i materiały tworzone przez ekipę Sport.pl. - Zawsze jednak podkreślam, że sport nie jest tematem życia i śmierci, więc w pierwszej kolejności postawię na to, by widz dobrze się bawił oglądając materiały i nie przyjmował beznamiętnie zawartych w nich informacji - mówi Krawczyk.

Maciej Krawczyk jest kolejnym wzmocnieniem zespołu Sport.pl. W połowie marca do redakcji serwisu dołączył Sebastian Staszewski z Polsat Sport.

W lutym br. - Kacper Sosnowski (wcześniej TVN24), a stałym współpracownikiem został analityk i trener piłkarski Andrzej Gomołysek. W lutym br. ambasadorką marki Sport.pl została mistrzyni świata MMA Joanna Jędrzejczyk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa