Magazyn „Party” w wersji „Luxe”

W poniedziałek 15 kwietnia br. do kiosków trafi najnowsze wydanie dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska). Numer będzie nosić podtytuł „Luxe” i ma mieć ekskluzywny charakter.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Magazyn będzie mieć lakierowaną okładkę z metalicznym pantone i objętość zwiększoną do 124 stron.

Mutacja pusta ukaże się w regularnej cenie 1,99 zł. Będą także mutacje z książeczką kulinarną „Przepisy Roberta Sowy” za 2,99 zł oraz z książką z filmem na płycie DVD „Mój Rower” w cenie 29,99 zł.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” w styczniu br. wyniosła 404 100 egz. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech