Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk wiceszefami biura reklamy TVP

Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk, w przeszłości związani z brokerem Atmedia, zostaną nowymi wicedyrektorami biura reklamy Telewizji Polskiej, którym zaczął kierować Waldemar Gasper. Zapowiada on wprowadzenie nowych produktów i rozwiązań dla reklamodawców.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk wiceszefami biura reklamy TVP

Małgorzata Szelenbaum dołączyła już do zespołu biura reklamy TVP. Ostatnio była pełnomocnikiem zarządu spółki ClickAd ds. sprzedaży. Wcześniej przez 10 lat Szelenbaum związana była z firmą Atmedia, gdzie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży i odpowiadała m. in. za tworzenie i realizację strategii sprzedażowej, negocjacje handlowe oraz zarządzanie działem sprzedaży.

Wojciech Kowalczyk pracę w TVP rozpocznie w najbliższych tygodniach. Będzie wicedyrektorem biura reklamy ds. strategii. Obecnie Kowalczyk jest szefem marketingu i sprzedaży w spółce Modern Times Group. Wcześniej przez dziewięć lat pracował w firmie Atmedia, m.in. jako dyrektor marketingu. Był współarchitektem polityki handlowej oraz strategii marketingowej i PR spółki. Jako arbiter zasiada w Komisji Rady Reklamy.

Waldemar Gasper zastąpił na stanowisku dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej Marcina Gudowicza. Gasper w latach 90. był jednym z liderów środowiska konserwatywnych dziennikarzy. Za czasów prezesury Wiesława Walendziaka opracował nową formułę TVP1. Był potem prezesem Radia Plus i Telewizji Familijnej, ówczesnego nadawcy TV Puls.

Od 2001 do 2013 roku Waldemar Gasper zajmował się doradztwem w zakresie marketingu i reklamy oraz doradztwem strategicznym, realizował projekty dotyczące inwestycji kapitałowych i zarządzania. Kierował też spółką 25 percent, która świadczyła usługi w zakresie optymalizacji kosztowej komunikacji telewizyjnej. Od 2013 jest liderem projektu biznesowego z obszaru big data analytics.

- Dzięki tej nominacji rola biura reklamy wzrośnie. Waldemar Gasper będzie poważanym partnerem dla biura koordynacji programowej - uważa osoba znająca sytuację w TVP.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wieslaw-lodzikowski-odchodzi-z-telewizji-polskiej-bedzie-nowy-dyrektor-osrodka-tvp-technologie ##

Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, zapewnia, że dotychczasowe uzgodnienia handlowe i biznesowe z reklamodawcami i domami mediowymi będą respektowane. Gasper zapowiada zaś, że chce wnikliwie przeanalizować potencjał handlowy poszczególnych obszarów działalności i oferty reklamowej oraz wprowadzić nowe produkty i rozwiązania.

- Zamierzamy dopasować ofertę handlową do rynku nowych mediów, szczególnie w pozalinearnych kanałach dystrybucji i na urządzeniach przenośnych. Naszym celem jest wdrożenie zaplecza technologicznego do polepszenia procesów obsługi klienta i planowania kampanii reklamowych - mówi nowy szef biura reklamy.

Przypomnijmy, że od końca stycznia br. wicedyrektorem biura reklamy TVP jest też Elżbieta Klejnons, też w przeszłości pracująca u brokera Atmedia. Zastąpiła ona Mariusza Wyglądałę, który odszedł z TVP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów