Średnia widownia premierowych odcinków siódmego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 1 marca do 24 maja 2022 roku wyniosła 994 tys. osób. Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 8,72 proc. w gronie wszystkich widzów i 11,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął ósmy. Śledziło go średnio 1,25 mln osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/milionerzy-tvn-gdzie-ogladac-wyniki-ogladalnosci-sezon-2022,7169858372241025a ##
W paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia 7” (wtorek między 21.36 a 22.38) TVN miał 8,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajęła trzecie miejsce na tle konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TVP2, który miał 8,80 proc. (gł. seriale). Drugie miejsce należało do TVP1 (8,41 proc.), a czwarte - do Polsatu (6,13 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był liderem.

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.
Ósmy sezon już nagrany, kiedy premiera?
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że TVN w ostatnich miesiącach nagrywał ósmy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia”. Nowe odcinki programu najprawdopodobniej trafią do emisji jesienią.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totalne-remonty-szelagowskiej-sezon-4-program-tvn-ogladalnosc,7169855676413569a ##











