"Mama i ja" walczy o klienta

Rozpoczyna się trzymiesięczna kampania wody 'Mama i ja' w miastach Aglomeracji Śląskiej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Reklama pojawi się na autobusach (formaty: busboard i fullback), tramwajach (format: tramboard) i w wiatach przystankowych.

Kampania poprzedzona została dwudniową akcją eventową pod hasłem "Przystanek Woda - Mama i ja". Na udekorowanych balonami przystankach i w środkach komunikacji miejskiej hostessy obdarowywały pasażerów butelkami wody oraz ulotkami. Z przystanków odjeżdżały darmowe autobusy i tramwaje dowożące pasażerów do centrów handlowych, w których odbywała się promocja. Równocześnie dziesięć tysięcy kobiet otrzymało informację SMS o trwającej akcji.

Kampanię zorganizowały firmy Wosana SA i Business Consulting Agencja Reklamowa.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"