„Mama kontra mama" gromadzi milion widzów. TVN przegrywa z konkurencją

Nowy reality-show „Mama kontra mama” ogląda średnio 1,04 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. TVN w tym paśmie stracił ponad milion widzów. Stacja w czasie emisji programu przegrywa w całym rynku ze swoimi głównymi konkurentami, ale w grupie komercyjnej jest druga.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Mama kontra mama" gromadzi milion widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Bohaterki programu „Mama kontra mama”

„Mama kontra mama” na antenie TVN pokazywana jest w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze cztery odcinki reality-show oglądało średnio 1,04 mln osób. Przełożyło się to na 8,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 12,70 proc. w grupie komercyjnej.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 21 września br., który zobaczyło 1,17 mln oglądających.

Reality-show w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. obniżył widownię TVN o 1,28 mln widzów. Wówczas stacja pokazywała w tym paśmie „Ugotowanych” i gromadziła przed ekranami średnio 2,32 mln oglądających przy udziałach wynoszących odpowiednio 19,13 proc. i 26,17 proc. (więcej na ten temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-daje-cos-wiecej-cztery-nowosci-w-jesiennej-ramowce ##

TVN w czasie nadawania reality-show przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, nadający program „Nasz nowy dom” i „Wydarzenia”, co daje mu 14,81 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Komisarz Alex” i „Jaka to melodia?”; 14,37 proc.), a czwarta - Dwójka („Panorama”, „Sport telegram”, „Pogoda” oraz „O mnie się nie martw”; 8,76 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN zajmuje drugie miejsce, przegrywając tylko z Polsatem. Trzecia wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Jedynka, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność programu na tle konkurencji

W każdym odcinku programu „Mama kontra mama” widzowie poznają cztery matki pochodzące z różnych środowisk i reprezentujące różne style życia. Uczestniczki oceniają się nawzajem, biorąc pod uwagę m.in. relacje z dziećmi, dbałość o ich zdrowie i prawidłowe odżywianie oraz planowanie aktywności.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top-model-z-mezczyznami-pokonuje-konkurencje-widownia-caly-czas-rosnie ##

Program jest oparty na formacie „Mom of the week”, który został stworzony przez brytyjską firmę Can’t Stop. Za produkcję wykonawczą polskiej wersji odpowiada Golden Media Polska (więcej na ten temat).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?