„Mama kontra mama” na antenie TVN pokazywana jest w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze cztery odcinki reality-show oglądało średnio 1,04 mln osób. Przełożyło się to na 8,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 12,70 proc. w grupie komercyjnej.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 21 września br., który zobaczyło 1,17 mln oglądających.
Reality-show w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. obniżył widownię TVN o 1,28 mln widzów. Wówczas stacja pokazywała w tym paśmie „Ugotowanych” i gromadziła przed ekranami średnio 2,32 mln oglądających przy udziałach wynoszących odpowiednio 19,13 proc. i 26,17 proc. (więcej na ten temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-daje-cos-wiecej-cztery-nowosci-w-jesiennej-ramowce ##
TVN w czasie nadawania reality-show przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, nadający program „Nasz nowy dom” i „Wydarzenia”, co daje mu 14,81 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Komisarz Alex” i „Jaka to melodia?”; 14,37 proc.), a czwarta - Dwójka („Panorama”, „Sport telegram”, „Pogoda” oraz „O mnie się nie martw”; 8,76 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN zajmuje drugie miejsce, przegrywając tylko z Polsatem. Trzecia wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Jedynka, a czwarta - Dwójka.
Oglądalność programu na tle konkurencji
W każdym odcinku programu „Mama kontra mama” widzowie poznają cztery matki pochodzące z różnych środowisk i reprezentujące różne style życia. Uczestniczki oceniają się nawzajem, biorąc pod uwagę m.in. relacje z dziećmi, dbałość o ich zdrowie i prawidłowe odżywianie oraz planowanie aktywności.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top-model-z-mezczyznami-pokonuje-konkurencje-widownia-caly-czas-rosnie ##
Program jest oparty na formacie „Mom of the week”, który został stworzony przez brytyjską firmę Can’t Stop. Za produkcję wykonawczą polskiej wersji odpowiada Golden Media Polska (więcej na ten temat).











