„Mamo, tato, pij wodę!” w kampanii Żywiec Zdrój (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój (Danone Polska) zachęcająca do spożywania wody przez dorosłych. Za przygotowanie i koordynację działań odpowiadają firmy Young & Rubicam, VML Poland i MediaCom Warszawa.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
„Mamo, tato, pij wodę!” w kampanii Żywiec Zdrój (wideo)

W kampanii „Mamo, tato, pij wodę!” dzieci namawiają dorosłych do picia odpowiedniej ilości wody i przestrzegania prawidłowych nawyków żywieniowych.

W ramach akcji przygotowano nową odsłonę strony pijmeywode.pl, a na niej zakładkę konkursową zachęcająca konsumentów do sfilmowania sytuacji ze swoim udziałem podobnych do zaprezentowanych w spotach. Stworzony przez siebie film należy umieścić na YouTube, a link wkleić do konkursowej aplikacji.

Kampania obejmuje też limitowaną edycję butelek wody Żywiec Zdrój o pojemności 0,5 l i 1,5 l ze specjalną etykietą oraz spoty emitowane na antenie radia RMF FM.

Spoty przygotowała agencja Young & Rubicam, działania w internecie realizuje agencja VML Poland, a za zakup mediów oraz koordynację współpracy z RMF FM odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"