W roli tej Marcin Ochmański będzie wspierał zarząd w komunikacji marketingowej, public relations, a także w rozwoju produktów Business Intelligence.
– Marcin wnosi wiedzę menedżera z ok. 20-letnim doświadczeniem w branży mediów, reklamy i PR. Wierzę, że jego znajomość rynku OOH i DOOH oraz szersza perspektywa w spojrzeniu na trendy na rynku mediów pomogą nam w realizacji celów strategicznych – mówi Grażyna Gołębiowska, członkini zarządu AMS.
Marcin Ochmański pełnił różne funkcje kierownicze, zarówno pracując w mediach jak i współpracując z nimi. W przeszłości pełnił rolę CEO Warexpo, w której był odpowiedzialny za restart, a następnie rozwój biznesu i odbudowanie wizerunku spółki, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i nowoczesne usługi.
Natomiast jako CMO w firmie Gemius, realizującej crossmediowy pomiar mediów, tworzył zespół Global Marketing i opracował strategię marketingową. Jest też współtwórcą OOHlife Izby Gospodarczej, a także jednym z inicjatorów projektu pomiaru OOH w ramach Mediapanel.












