PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Gwiazdy Hollywood bez makijażu w kalendarzu Pirelli na 2017 rok (wideo)
Plus wprowadza internet LTE Plus Advanced z szybkością do 300 Mb/s, w reklamach Szymon Majewski (wideo)
Plus wprowadza internet LTE Plus Advanced z szybkością do 300 Mb/s, w reklamach Szymon Majewski (wideo)
"Unlimited Pursuit" - nowa odsłona kampanii "Unlimited" Nike (wideo)
Wszyscy olimpijczycy w Rio z telefonami Samsung Galaxy S7 Edge
Michał Winiarski reklamuje żel pod prysznic Luksja Care Pro Men (wideo)
Michał Winiarski reklamuje żel pod prysznic Luksja Care Pro Men (wideo)
Różnorodność ludzi, gustów i stylów w reklamie platformy YouTube Music (wideo)
Różnorodność ludzi, gustów i stylów w reklamie platformy YouTube Music (wideo)
Rząd tworzy Polską Fundację Narodową do promocji kraju za granicą, jej roczny budżet to 100 mln zł
Rząd tworzy Polską Fundację Narodową do promocji kraju za granicą, jej roczny budżet to 100 mln zł
Aviva w kampanii informuje, że przeprowadza się z Mordoru do Shire
Aviva w kampanii informuje, że przeprowadza się z Mordoru do Shire
Skittles rezygnuje z tęczy by wesprzeć londyńską paradę równości
Nike pokazuje buty, które same się sznurują (wideo)
Nike pokazuje buty, które same się sznurują (wideo)
Mały chłopiec pyta „I kto ma najlepszy koszyk?” w kampanii E.Leclerc
OnePlus zapłacił 300 tys. dolarów za product placement w „House of Cards” (wideo)
OnePlus zapłacił 300 tys. dolarów za product placement w „House of Cards” (wideo)
Pepsi globalnie wprowadzi emotikony na opakowaniach swojego napoju
Reklama natywna skuteczną alternatywą dla tradycyjnych reklam online (infografika)
LPP za salon Reserved przy Oxford Street w Londynie zapłaci 675 mln zł przez 25 lat
"Twardowsky" Tomasza Bagińskiego promuje Allegro
"Twardowsky" Tomasza Bagińskiego promuje Allegro