PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Gamerzy i Magda Bereda promują loterię „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole”
Gamerzy i Magda Bereda promują loterię „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole”
Kampania OLX "A co gdyby?" hitem na YouTube. "Kluczem do sukcesu odwaga klienta"
Kampania OLX "A co gdyby?" hitem na YouTube. "Kluczem do sukcesu odwaga klienta"
Monika Brodka wciela się w bohaterów „Stranger Things” w spocie Netflixa (wideo)
Pan Walizka - chatbot Travelplanet pomoże w wyborze wakacji
Pan Walizka - chatbot Travelplanet pomoże w wyborze wakacji
Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy z kampanią  „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie"
Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy z kampanią „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie"
Facebook pomoże lepiej zrozumieć jego system reklamowy. Informacje o targetowaniu i udostępnianiu danych
Facebook pomoże lepiej zrozumieć jego system reklamowy. Informacje o targetowaniu i udostępnianiu danych
Bezpłatny Tidal i dostęp do przedsprzedaży Live Nation z kartą kredytową Citi Simplicity
Bezpłatny Tidal i dostęp do przedsprzedaży Live Nation z kartą kredytową Citi Simplicity
Ströer Digital w likwidacji. Ströer Polska z 10 mln zł straty przy wzroście wpływów o 5 proc.
Ströer Digital w likwidacji. Ströer Polska z 10 mln zł straty przy wzroście wpływów o 5 proc.
„YouTube za darmo” w kampanii Red Bull Mobile
„YouTube za darmo” w kampanii Red Bull Mobile
Luxmed z nową marką Med Estetyka
Burgery Maestro od McDonald’s w spocie serwowane z letniego foodtrucka (wideo)
Burgery Maestro od McDonald’s w spocie serwowane z letniego foodtrucka (wideo)
Użytkownik Instagrama z liczbą 30 tys. obserwujących to influencer podlegający regulacjom dotyczącym reklamy
Video Brothers z 3,7 mln wpływów i 1 mln zł zysku. Rozmawia z inwestorami mediowymi
Video Brothers z 3,7 mln wpływów i 1 mln zł zysku. Rozmawia z inwestorami mediowymi
TalentMedia negocjuje kupno firmy content marketingu wideo
TalentMedia negocjuje kupno firmy content marketingu wideo
Gessler, Wierzbicka, Wiejak i Kosel w „Wyzwaniu smaku Pepsi” (wideo)
Gessler, Wierzbicka, Wiejak i Kosel w „Wyzwaniu smaku Pepsi” (wideo)
Inskin Media odpowiada za globalną obsługę internetową Formuły 1