Zajmująca się marketingiem mobilnym firma MobileGO organizuje dla Fiat Auto Poland promocję wykorzystującą technologie mobilne. Tym razem w akcji użyto technologię lokalizacyjną. (więcej poniżej)
W związku z trwającymi w dniach 10-14 września Drzwiami Otwartymi nowego Fiata Panda, firma MobileGO przeprowadza wysyłkę SMS-ów reklamowych do kilkudziesięciu tysięcy wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl. Treść SMS-ów (zawierająca m.in. adres najbliższego salonu Fiata) dostosowana jest do miejscowości, w których mieszkają odbiorcy wiadomości.
Akcja organizowana jest przy udziale sieci Era - przekaz reklamowy wysłany jest również do kilkudziesięciu tysięcy zarejestrowanych użytkowników bramki SMS na portalu www.era.pl. Ponadto informacja o Drzwiach Otwartych zostanie umieszczona w serwisie Era Omnix.

Przy okazji akcji promocyjnej wykorzystana zostanie mobilna technologia lokalizacyjna we wszystkich kanałach informacyjnych Ery. Dzięki temu użytkownicy telefonów komórkowych tej sieci znajdujący się w odległości 6 kilometrów od danego salonu Fiata otrzymają informację o Drzwiach Otwartych poprzez wybrany kanał informacyjny aktywowany w swoim telefonie komórkowym.
Organizatorzy akcji uważają, że wykorzystanie technologii lokalizacyjnej jest kolejnym krokiem w kierunku maksymalnego dostosowania przekazu reklamowego do wymagań odbiorcy











