Marketing z lokalizacją

Zajmująca się marketingiem mobilnym firma MobileGO organizuje dla Fiat Auto Poland promocję wykorzystującą technologie mobilne

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zajmująca się marketingiem mobilnym firma MobileGO organizuje dla Fiat Auto Poland promocję wykorzystującą technologie mobilne. Tym razem w akcji użyto technologię lokalizacyjną. (więcej poniżej)

W związku z trwającymi w dniach 10-14 września Drzwiami Otwartymi nowego Fiata Panda, firma MobileGO przeprowadza wysyłkę SMS-ów reklamowych do kilkudziesięciu tysięcy wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl. Treść SMS-ów (zawierająca m.in. adres najbliższego salonu Fiata) dostosowana jest do miejscowości, w których mieszkają odbiorcy wiadomości.

Akcja organizowana jest przy udziale sieci Era - przekaz reklamowy wysłany jest również do kilkudziesięciu tysięcy zarejestrowanych użytkowników bramki SMS na portalu www.era.pl. Ponadto informacja o Drzwiach Otwartych zostanie umieszczona w serwisie Era Omnix.

Przy okazji akcji promocyjnej wykorzystana zostanie mobilna technologia lokalizacyjna we wszystkich kanałach informacyjnych Ery. Dzięki temu użytkownicy telefonów komórkowych tej sieci znajdujący się w odległości 6 kilometrów od danego salonu Fiata otrzymają informację o Drzwiach Otwartych poprzez wybrany kanał informacyjny aktywowany w swoim telefonie komórkowym.

Organizatorzy akcji uważają, że wykorzystanie technologii lokalizacyjnej jest kolejnym krokiem w kierunku maksymalnego dostosowania przekazu reklamowego do wymagań odbiorcy

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"