Martis dla Diners Club

Startuje, przygotowana przez Martis, na zlecanie Diners Club Polska, multimedialna kampania ekskluzywnych kart płatniczych - Diners Club

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania jest skierowana do ludzi powyżej 30-tego roku życia, zarabiających brutto, powyżej 90 000 rocznie. Mieszkańców dużych miastach.

Hasłem przewodnim kampanii jest "Wygodny świat z kartą płatniczą Diners Club", natomiast claim marki brzmi "Może więcej niż inne".

W kampanii wykorzystano symbolikę przyjaznej wygody.

Świadomie odeszliśmy od tradycyjnie pojmowanych kolorów i klientów luksusu - mówią twórcy kampanii. Dla naszej grupy docelowej, tak pokazany świat nie jest ani miły ani aspiracyjny. Czarne wieczne pióra ze złotą stalówką, spinki do koszul i biurka jak lotnisko w gabinecie w stylu Art Deco - to ich codzienność. Adresaci karty po pracy cenią sobie zupełnie inne wartości i klimat. Lekki, przyjazny, ale z klasą. Taki staraliśmy się pokazać...

W kampanii wykorzystane zostaną  TVN24, prasa, Internet oraz materiały BTL.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"