Mata ambasadorem adidas Originals

Raper Michał Matczak znany jako Mata został ambasadorem reklamowym marki adidas Originals.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"Po zeszłorocznej współpracy przy koncercie na warszawskim Lotnisku Bemowo – największym koncercie solowego artysty w historii polskiej muzyki, adidas Originals postanowił iść tropem wieloletniej tradycji wspierania muzyków, którzy idą pod prąd i inspirują miliony jak Beyonce czy Pharell Williams i zaprosić Michała do współpracy jako ambasadora marki" - podała marka w czwartkowym komunikacie.  

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowy-utwor-mata-mc-raper-odpowiada-mai-stasko-krytyka-wspolpraca-mcdonald-s ##

Mata i adidas Originals

Efekty współpracy Maty i adidas zobaczymy w drugiej połowie roku. "Zaplanowany jest szereg wspólnych działań, które będą odpowiedzią na równanie MATA :) + ADIDAS" - informuje marka.

Mata jest członkiem grupy Gombao33. Zadebiutował w styczniu 2020 swoim diamentowym już albumem “100 dni do matury”. W ubiegłym roku wydał drugi album “Młody Matczak”, który został najpopularniejszym albumem w Polsce w 2021 na Spotify, a on sam stał się najpopularniejszym muzykiem na platformie w Polsce.  

W maju 2022 młody raper ogłosił Mata Tour - trasę koncertową po Polsce, a swoją premierę miał utwór “PATOPROHIBICJA (28.01.2022)”. 

Mata w ubiegłym roku był ambasadorem sieci fastfoodów McDonald's.

Klienci McDonald's jesienią ubiegłego roku mogli kupić "Zestaw Maty", w skład którego wchodzą potrójny cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).

Marka adidas w Polsce promowała się ostatnio m.in. kampanią kolekcji Blue Version z segmentu premium. Marka adidas Originals wprowadza na rynek nową kolekcję Blue Version do segmentu premium. Ma ona oddawać hołd bogatemu dziedzictwu marki, reinterpretując kultowe produkty z jej archiwum przy użyciu luksusowych materiałów i niekonwencjonalnych krojów. W kampanii promującej udział wzięli Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz. Za przygotowanie idei kreatywnej kampanii oraz sesji zdjęciowej, projekt lookbooka, współpracę z influencerami, media relations oraz social listening odpowiada VMLY&R Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie