Mateusz Gajda: z TVN Media do Newcast w ZenithOptimedia Group

Mateusz Gajda zaczął pracę jako branded content manager w agencji Newcast należącej do domu mediowego ZenithOptimedia Group. Wcześniej pracował w TVN Media, PMPG i Ringier Axel Springer Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gajda: z TVN Media do Newcast w ZenithOptimedia Group
Mateusz Gajda

W Newcast Mateusz Gajda będzie odpowiadał za koordynowanie pracy zespołu realizującego projekty z zakresu branded content, product placementu, ambient marketingu i eventów.

Poprzednio przez trzy lata pracował w TVN Media, w zespole obsługującym ofertę Premium TV. Odpowiadał za sprzedaż lokowania produktu, sponsoringu oraz projekty niestandardowe, m.in. dla firm i marek L’Oreal, Alcon, Samsung, Forum Film i Radio ZET.

Wcześniej był związany z PMPG (gdzie odpowiadał za sprzedaż powierzchni reklamowej w tygodnikach i projekty specjalne custom publishing) oraz w Ringier Axel Springer Polska. W branży marketingowej pracuje od 2006 roku.

Jest absolwentem ekonomii na Politechnice Koszalińskiej oraz public relations na Akademii im. Leona Koźmińskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele