Głównym elementem akcji jest konkurs, w którym należy zrobić zdjęcie pokazujące swój pomysł na wakacje oraz zamieścić je na Instagramie, dodając na początku opisu #1000zlotychpomyslow #mbank oraz oznaczając się w lokalizacji: mBank Polska Piątek Konkurs 1000 pomysłów.
Co tydzień Blowek będzie wybierał siedem najlepszych zgłoszeń, po jednym z każdego dnia minionego tygodnia. Autor każdego z wybranych zdjęć otrzyma tysiąc zł, a wyniki będą ogłaszane na facebookowym profilu mBanku i instagramowym profilu Blowka.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/blowek-kanal-youtube-ma-najwiecej-subskrybentow-wyprzedzil-sylwestra-wardege,7171439388894849a ##
Akcję zaplanowano na cztery tygodnie. Wspierające ją reklamy przedstawiają pomysły Blowka na wakacje, takie jak kurs prawa jazdy czy kurs nurkowania.
W kampanii reklamowane jest konto skierowane do osób w wieku 13-17 lat. W ramach tego konta nie ma opłat za prowadzenie rachunku, przelewy internetowe, kartę i wypłaty z bankomatów w Polsce.

Kampania obejmuje internet. Kreację zajęła się agencja Grey Group Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.











