Mecze Polska-Anglia w statystyce

Mecz Polska-Anglia oglądało prawie 7 mln widzów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Środowy mecz eliminacji Mistrzostw Świata, Polska - Anglia zgromadził przed telewizorami 6 mln 825 tysięcy widzów. Mecz przyciągnął 47% widzów spośród wszystkich osób zasiadających przed telewizorami. Była to najsłabsza oglądalność, jeżeli weźmiemy pod uwagę transmisje wszystkich meczy rozgrywanych w Polsce pomiędzy Polską a Anglią od 1997 roku  -wynika z danych AGB Polska.

Najwyższą oglądalność odnotowała transmisja meczu z Eliminacji Mistrzostw Europy z 8 września 1999 roku - 10 mln 140 tysięcy widzów. Wtedy Polska zremisowała z Anglią 0:0. Udział stacji wyniósł 66,5%.

31 maja 1997 roku odbył się mecz z Eliminacji Mistrzostw Świata Polska - Anglia, który oglądało 7 mln 402 tysiące widzów (udział stacji wyniósł 47,6%). Przypomnijmy, że rozgrywka skończyła się wynikiem 0:2.

Środowy mecz przyciągnął przed telewizory głównie mężczyzn, którzy stanowili 61% widowni. Większość widzów była w grupie wiekowej 30 - 34 i powyżej 40 roku życia, posiadała wykształcenie podstawowe, średnie i wyższe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych