Media Contacts dla Bibby Factors

Ruszyła kampania internetowa międzynarodowej firmy faktoringowejBibby Factors. Za strategię komunikacji i zakup mediów odpowiadaagencja nowych mediów Media Contacts. Celem działań jestpopularyzacja wiedzy na temat faktoringu i wzrost zainteresowaniausługą.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania zaplanowana została na dwa miesiące (maj i czerwiec).Wykorzystywane są w niej przede wszystkim media branżowe(dedykowane prywatnym przedsiębiorcom oraz kadrze zarządzającej),ale także mailingi i wyszukiwarki. Dodatkowo, Bibby Factorsuruchomiła na jednym z ogólnopolskich portali specjalne forum, naktórym eksperci odpowiadają na pytania Internautów z zakresufaktoringu.

W Polsce faktoring nie jest jeszcze tak popularny, jak w krajachEuropy Zachodniej. Wciąż wiąże się z nim wiele mitów, którenegatywnie rzutują na wizerunek firm faktoringowych. Mamy nadzieję,że dzięki kampanii edukacyjnej uda nam się to zmienić -zainteresować tematem, rozwiać wątpliwości i zachęcić dokorzystania z naszych usług, które są ciekawą alternatywą dlabankowych kredytów - mówi Krzysztof Kuniewicz - Dyrektor GeneralnyBibby Factors Polska.

Jest to pierwsza kampania Bibby Factors w internecie.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"