Media Group z nową identyfikacją wizualną

Dom mediowy Media Group zakończył wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej. Za projekt odpowiada agencja Idealia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Media Group z nową identyfikacją wizualną

Zmiana identyfikacji wizualnej Media Group ma charakter kompleksowy. Nowe jest nie tylko logo, ale także strona internetowa, wzory printów, grafiki na mediach społecznościowych oraz szablony dokumentów.

- Dzięki nowoczesnej, stylowej, a zarazem prostej i wyrazistej identyfikacji chcemy pokazać naszym klientom profesjonalizm, który wyraża się w naszej codziennej pracy. Celowo zrezygnowaliśmy z intrygującej czy krzyczącej znakiem graficznym typografii, ponieważ zależy nam na tym, żeby być postrzeganym przede wszystkim, jako rzetelny partner biznesowy - mówi Krzysztof Pełka, członek zarządu Media Group odpowiedzialny za przeprowadzenie zmiany identyfikacji wizualnej.

Nowe logo Media Group

Nowe logo Media Group składa się z dwóch elementów: logotypu zawierającego pełną nazwę firmy i sygnetu w formie zielonej kropki, który bezpośrednio nawiązuje do poprzedniej identyfikacji. Zastosowano największą grubość fontu – wersję bold.

grafika

Za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej firmy odpowiadała firma Idealia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela