Zmiana identyfikacji wizualnej Media Group ma charakter kompleksowy. Nowe jest nie tylko logo, ale także strona internetowa, wzory printów, grafiki na mediach społecznościowych oraz szablony dokumentów.
- Dzięki nowoczesnej, stylowej, a zarazem prostej i wyrazistej identyfikacji chcemy pokazać naszym klientom profesjonalizm, który wyraża się w naszej codziennej pracy. Celowo zrezygnowaliśmy z intrygującej czy krzyczącej znakiem graficznym typografii, ponieważ zależy nam na tym, żeby być postrzeganym przede wszystkim, jako rzetelny partner biznesowy - mówi Krzysztof Pełka, członek zarządu Media Group odpowiedzialny za przeprowadzenie zmiany identyfikacji wizualnej.
Nowe logo Media Group
Nowe logo Media Group składa się z dwóch elementów: logotypu zawierającego pełną nazwę firmy i sygnetu w formie zielonej kropki, który bezpośrednio nawiązuje do poprzedniej identyfikacji. Zastosowano największą grubość fontu – wersję bold.

Za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej firmy odpowiadała firma Idealia.











