MEDIA TAK - lider biur reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Media Tak - Dom Sprzedaży Prasy Regionalnej został uznany za najlepsze biuro reklamy prasowej, w kategorii "dzienniki". Ranking taki przeprowadził magazyn branżowy Media i Marketing Polska na podstawie badania zrealizowanego przez SMG/KRC Millward Brown Co.

Badanie dotyczyło oceny poziomu satysfakcji klienta z obsługi biur reklamy, a respondentami byli przedstawiciele domów mediowych i agencji reklamowych (razem 171 osób), którzy odpowiedzialni są za kontakty z mediami.

Media Tak zostało sklasyfikowane jako typ biura dynamicznego, czyli - elastycznego, zorientowanego na klienta. Bardzo wysoko został oceniony poziom obsługi przez handlowców, szybka i sprawna reakcja na potrzeby klienta oraz dokładność w rozliczaniu się po zakończeniu kampanii.

"Taka opinia wśród klientów to zasługa pracy wszystkich działów firmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zaangażowanie, które wkładamy w naszą pracę zostało docenione i jednocześnie czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszych działań." (Prezes Media Tak - Maria Juszczyk)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji