"Metro" rusza z wizerunkową kampanią

Na outdoorze, w prasie, radiu i internecie ruszyła wizerunkowa kampania dziennika „Metro” (Agora). Akcję przygotował dział promocji gazety.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja ma na celu podkreślenie charakteru gazety i jej zaangażowania w sprawy ważne i ciekawe dla młodych, miejskich czytelników. W kampanii wykorzystano żywe kolory, liczne zdjęcia i odwołujące się do emocji hasła.

Działania reklamowe obejmują outdoor (nośniki AMS, spoty na ekranach CityINFOtv w wagonach metra), prasę („Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, „Metro", czasopisma Agory), stacje radiowe (TOK FM, Roxy, Złote Przeboje) oraz internet (grupa Gazeta.pl).

grafika

Kampanię przygotował dział promocji dziennika „Metro".

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów