MI POLSKA dla marki Artresan

ASA sp. z o.o. prowadzi kampanię telewizyjną marki Artresan

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Emisja spotów telewizyjnych 15 i 30' rozpoczęła się 20 września i zakończy w listopadzie br. Kampania TV będzie wsparta materiałami POS, które trafią do największych aptek.

Kampania telewizyjna i materiały POS mają charakter edukacyjny. Informują o przyczynach i mechanizmie choroby zwyrodnieniowej stawów, przekonują o możliwości znalezienia rozwiązania na dolegliwości oraz zachęcają grupę docelową do używania Artresanu w profilaktyce i leczeniu choroby zwyrodnieniowej stawów. Celem kampanii jest utrzymanie pozycji lidera na rynku produktów opartych na glukozaminie.

Strategia, kreacja, media-Agencja Reklamowa MI PolskaAnna Szczęsna Dyrektor Działu KreacjiPiotr Florczak Dyrektor d/s Obsługi KlientaJoanna Zygadło CopywriterKatarzyna Maciak Specjalista d/s Mediów

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"