PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Dziennikarze sportowi jak słupy reklamowe. "Mam za złe kolegom, że weszli w ten biznes"
Dziennikarze sportowi jak słupy reklamowe. "Mam za złe kolegom, że weszli w ten biznes"
Kanał Sportowy w ub.r. miał 2,53 mln zł wpływów i 124 tys. zł zysku
Kanał Sportowy w ub.r. miał 2,53 mln zł wpływów i 124 tys. zł zysku
"Słowacki był Polakiem" w reklamie piwa Tyskie przed meczem Polska - Słowacja
Kanał Sportowy chce mieć nowe magazyny o żużlu i Ekstraklasie, planuje programy na Euro
Kanał Sportowy chce mieć nowe magazyny o żużlu i Ekstraklasie, planuje programy na Euro
Kanał Sportowy z 2,5 mln zł wpływów i zyskiem w br., w 2021 roku liczy na 7-8 mln zł przychodów
Kanał Sportowy z 2,5 mln zł wpływów i zyskiem w br., w 2021 roku liczy na 7-8 mln zł przychodów
Viaplay z meczami Bundesligi będzie kosztować w Polsce 34 zł miesięcznie. "Przyszłościowa alternatywa"
Viaplay z meczami Bundesligi będzie kosztować w Polsce 34 zł miesięcznie. "Przyszłościowa alternatywa"
Kanał Sportowy z magazynami o lidze niemieckiej i włoskiej
Kanał Sportowy z magazynami o lidze niemieckiej i włoskiej
Kanał Sportowy z magazynami o lidze hiszpańskiej i angielskiej
Kanał Sportowy z magazynami o lidze hiszpańskiej i angielskiej
Arskom i Sport Brokers łączą się w holding, prezesem Marek Buklarewicz
Arskom i Sport Brokers łączą się w holding, prezesem Marek Buklarewicz
Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski w kampanii chipsów Crunchips
Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski w kampanii chipsów Crunchips
Michał Pol współpracuje z siecią x-kom
Michał Pol współpracuje z siecią x-kom
Imprezy masowe odwołane z powodu koronawirusa. "Przydałyby się rekompensaty dla klubów"
200 tys. zł wydano na start Kanału Sportowego - już ponad 100 tys. subskrypcji. "Lekki bałagan wykorzystują jako atut"
200 tys. zł wydano na start Kanału Sportowego - już ponad 100 tys. subskrypcji. "Lekki bałagan wykorzystują jako atut"
Na Kanale Sportowym Borek, Pol i Smokowski z kilkoma programami, dwa cykle interaktywne
Na Kanale Sportowym Borek, Pol i Smokowski z kilkoma programami, dwa cykle interaktywne
Mateusz Borek: w Polsacie dostaliśmy zgodę na Kanał Sportowy, potem ją wycofano
Michał Pol przeprosił za porównanie pączków do piersi. „Niestosowne, niefortunne słowa”
Michał Pol przeprosił za porównanie pączków do piersi. „Niestosowne, niefortunne słowa”
Katarzyna Szypulska rezygnuje z kierowania produkcją wideo w RASP. „Misja futbol” w nowej formule
Kanał Sportowy Pola, Borka, Smokowskiego i Stanowskiego z dwoma studiami. "Może pozyskać dużo widzów i reklamodawców"
Kanał Sportowy Pola, Borka, Smokowskiego i Stanowskiego z dwoma studiami. "Może pozyskać dużo widzów i reklamodawców"
Pol, Stanowski, Borek i Smokowski szykują Kanał Sportowy na YouTubie, dwaj ostatni odchodzą z „Misji futbol”
Pol, Stanowski, Borek i Smokowski szykują Kanał Sportowy na YouTubie, dwaj ostatni odchodzą z „Misji futbol”
Michał Pol będzie współpracował z WP SportoweFakty
Mateusz Borek najcenniejszym dziennikarzem komentującym piłkę nożną. Ponad 10 mln zł wartości mediowej
Michał Pol partnerem w agencji Sport Brokers. „Chcę wspierać innych twórców internetowych”
Michał Pol partnerem w agencji Sport Brokers. „Chcę wspierać innych twórców internetowych”
Pol i Rudzki odchodzą z RASP. Przed przyjściem Kołodziejczyka „Przeglądem Sportowym” kieruje Wołosik
Michał Pol żegna się z RASP, stawia na własny kanał youtube’owy
Wydanie "Business&More" mBanku w całości o sporcie, redaktorem naczelnym Michał Pol
Wydanie "Business&More" mBanku w całości o sporcie, redaktorem naczelnym Michał Pol
Michał Pol, Monika Pyrek, Andrzej Wrona i inni sportowcy w pierwszej kampanii antydopingowej „Gramy Fair”
Michał Pol, Monika Pyrek, Andrzej Wrona i inni sportowcy w pierwszej kampanii antydopingowej „Gramy Fair”
Arskom tworzy agencję Sport Brokers. Klientami Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Michał Pol i Andrzej Twarowski
"Misja futbol” Onetu obejrzana 25,3 mln razy
"Misja futbol” Onetu obejrzana 25,3 mln razy
Mundial w Onecie i „Przeglądzie Sportowym”: 6 korespondentów, „Misja Rosja” codziennie i „Skarby Kibica”
Mundial w Onecie i „Przeglądzie Sportowym”: 6 korespondentów, „Misja Rosja” codziennie i „Skarby Kibica”
Zapinamypasy.pl znika, bo za jakością dziennikarską nie poszły rozwój biura reklamy i cierpliwość inwestora
Zapinamypasy.pl znika, bo za jakością dziennikarską nie poszły rozwój biura reklamy i cierpliwość inwestora
Michał Pol będzie promował Zakłady Bukmacherskie eToto
Michał Pol będzie promował Zakłady Bukmacherskie eToto
„Tajemnice mundialu” z Polem, Rudzkim i Szczepłkiem we wspólnym programie History i Onetu
„Tajemnice mundialu” z Polem, Rudzkim i Szczepłkiem we wspólnym programie History i Onetu