Michał Rachoń dłużej o poranku w Republice

Poranny program Michała Rachonia w Telewizji Republika został znacząco wydłużony. W konsekwencji o godzinę krótszy jest blok publicystyczny prowadzony zwykle przez Adriana Klarenbacha.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Michał Rachoń dłużej o poranku w Republice
Michał Rachoń w Republice, fot. screen z youtube'a

Zgodnie z ramówką Telewizji Republika poranny program Michała Rachonia zaczyna się o godz. 8.00 i trwa godzinę.

Jednak od ponad tygodnia jest inaczej. Program Rachonia rusza mniej więcej kwadrans po godz. 8.00 (dłużej niż według ramówki trwają „Przyjaciele Republiki”, startujący o 6.50) i trwa do godz. 10.

W programie Rachoń jak zawsze komentuje bieżące wydarzenia polityczne, rozmawia z gośćmi oraz dyskutuje w trójką komentatrów.

W związku z wydłużeniem programu Michała Rachonia z anteny zniknął cykl publicystyczny „Po 9.00”. Zgodnie z ramówką są za to emitowane jego dwie kolejne, godzinne części: „Po 10.00” i „Po 11.00”.

Gospodarzem tego bloku jest Adrian Klarenbach, a w jego zastępstwie czasami pojawia się Adrian Stankowski.

W pierwszej połowie lutego br. TV Republika musiała skrócić nazwę programu Michała Rachonia. Wobec poprzedniej, „#Jedziemy. Michał Rachoń”, roszczenia prawne zgłosiła Telewizja Polska, a jej wniosek o zabezpieczenie powództwa został częściowo uwzględniony przez sąd.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS